Poškodovana pošiljka
Za transportne poškodbe odgovarja prevoznik (Pošta Slovenije). Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je paket fizično poškodovan ali kaže znake odprtja oz. lahko iz drugih znakov sklepate, da je blago v embalaži lahko poškodovano, morate sprožiti postopek reklamacije pri prevozniku. Svetujemo da še zaprto poškodovano embalažo tudi slikate.
Uporabnik vloži reklamacijo zaradi poškodbe ali izropanja pošiljke ob dostavi pošiljke oziroma najkasneje v 30 dneh od dostave pošiljke, če pomanjkljivosti niso takoj vidne. V tem primeru mora pošti predložiti tudi pošiljko (ovojnino in vsebino), na katero se reklamacija nanaša. Pošta mora pošiljko komisijsko pregledati in o tem sestaviti zapisnik. Na osnovi zapisnika in ostale dokumentacije se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.
Vsi paketi so zavarovani, višina odškodnine je dejanska škoda, ki je nastala med prenosom.