Povpraševanje
Kontaktni podatki

Reklamacija

 

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil oz. če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali poslano blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

 

Reklamacije sprejemamo:

  • po telefonu na številko 01/511 4010
  • pisno na naslov TAVIJA d.o.o., Stegne 21c, 1000 Ljubljana,
  • po elektronski pošti na naslov info@tavija.si
  • osebno, med delovnim časom, na lokaciji ponudnika: TAVIJA d.o.o., Stegne 21c, 1000 Ljubljana