Povpraševanje
Kontaktni podatki

Odstop potrošnika od pogodbe

 

Prodaja preko spletne strani ustreza pogodbi, sklenjeni na daljavo. Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek z vračilom blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek odstopa od pogodbe zaključen, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila kupcu se izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Pri vračilu blaga upoštevajte da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Vse navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti.

 

Potrošnik naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:

  • če je izdelek že začel uporabljati,
  • pri avdio in video posnetkih ter računalniških programih, če je kupec že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže (pri tem velja, da je v primeru nakupa e-vsebin, na primer glasbenih datotek, kupec odprl varnostni pečat s trenutkom nalaganja e-vsebine),
  • če gre za dobavo časopisov, revij in podobnih periodičnih publikacij,
  • če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (na primer iz posebej naročenih komponent sestavljen računalnik),
  • če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe,
  • če gre za nakup hrane, pijače ali drugega blaga, ki je namenjeno vsakodnevni porabi,
  • če gre za nakup prevoza, gostinskih storitev, obisk prireditev in storitev za prosti čas, kjer obstaja zaveza, da bo naša obveznost izpolnjena v točno določenem trenutku ali v točno določenem roku,
  • če gre za igre na srečo in storitve loterije.

 

V primeru, ko je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje, gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije in ne za odstop od pogodbe.

 

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Možnost odstopa od pogodbe ni namenjena preskušanju ustreznosti naročenega izdelka. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga.

 

Na kaj bodite posebej pozorni:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem na izdelkih, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...)
  • v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti izdelka za svojo uporabo,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko na izdelku povzroči poškodbe,
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam.

 

Sporočilo o odstopu lahko kupec sporoči pisno na naslov ponudnika: TAVIJA d.o.o., Stegne 21c, 1000 Ljubljana ali po elektronski pošti na naslov: info@tavija.si